توليد ۲۴۱ ساعت برنامه راديويي با محوريت سردار دل‌ها/ حاج قاسم مهندس مقاومت بود

جديدترين اخبار روز شهري را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

  • عوامل تأثيرگذار بر زيبايي فرش
  • 187 منتقد بهترين فيلم‌هاي سال 2021 را انتخاب كردند؛ قهرمانِ فرهادي كجاست؟
  • فرش طلاكوب چيست؟
  • رونمايي از محصول جديد فرش ماشيني ابريشم
  • آيا جراحي بيني گوشتي بازگشت دارد ؟

توليد ۲۴۱ ساعت برنامه راديويي با محوريت سردار دل‌ها/ حاج قاسم مهندس مقاومت بود

۵ بازديد

به گزارش گروه فرهنگي و هنري خبرگزاري مريم از روابط عمومي معاونت صدا ، مراسم تجليل از برگزيدگان برگزيده “نشان سليماني” در باغ موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس برگزار شد. در اين مراسم كه معاون صداي بنياد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس و مدير موزه انقلاب و جمعي از مديران رسانه ملي …

توليد ۲۴۱ ساعت برنامه راديويي با محوريت سردار دل‌ها/ حاج قاسم مهندس مقاومت بود https://rosemag.ir/2020/12/31/توليد-۲۴۱-ساعت-برنامه-راديويي-با-محوري/ مجله رز Thu, 31 Dec 2020 05:24:25 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2020/12/31/توليد-۲۴۱-ساعت-برنامه-راديويي-با-محوري/ به گزارش گروه فرهنگي و هنري خبرگزاري مريم از روابط عمومي معاونت صدا ، مراسم تجليل از برگزيدگان برگزيده “نشان سليماني” در باغ موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس برگزار شد. در اين مراسم كه معاون صداي بنياد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس و مدير موزه انقلاب و جمعي از مديران رسانه ملي …

به گزارش گروه فرهنگي و هنري خبرگزاري مريم از روابط عمومي معاونت صدا ، مراسم تجليل از برگزيدگان برگزيده “نشان سليماني” در باغ موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس برگزار شد.

در اين مراسم كه معاون صداي بنياد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس و مدير موزه انقلاب و جمعي از مديران رسانه ملي و معاون صداي جمهوري اسلامي ايران در خدمت سردار سليمان حضور داشتند رمز صداقت و حقيقت است و مسابقه با وجود تجربه همه خطرات ، ذكر تنوع اضافه شده ، به نام سردار عزيز سليماني بالاترين رهبر در اين بازي و سردار را به خاطر بسپار. و اين كه آنها بايد اين مكتب را منتشر و نهادينه كنند ، اين براي عزيز شما از قلب شما شناخته شده است ، و يا بيشتر از گذشته است.

ياد و خاطره افتخار Lustruml از اولين انتخاب سليماني

بخشي زاده با اشاره به توليد 241 ساعت برنامه راديويي در 625 كيپاندوروم آينده در قالب 118 عنوان از طريق شبكه هاي راديويي ، گفت: “و اين برنامه ها ضمن معرفي شخص ديگري به ابعاد شخصيتي سردار عزيز و عزيزمان ، سعي مي كنيم مدل مفهومي مقاومت را در افكار امام. “اين اتفاق مي افتد. به همين ترتيب ، مفهوم جنون در مدرسه شهيدان مقاومت سليماني و نقش شهيد در صلح منطقه اي و جهاني و پنجاه قرائت مي شود.

وي در پايان سخنان خود با بيان اينكه علي رغم اينكه يك سال از جدايي سردار دهلي مي گذرد ، ما نيز به صورت پنهاني اشك ريختيم نام سردار گفت: من به همه توصيه مي كنم انتخاب مورد علاقه خود را براي بسياري از شاهدان با دقت بخوانند تا او را بشناسند. فوروارد بسيار نجيب هستند.

ياد و خاطره افتخار Lustruml از اولين انتخاب سليماني

محسن سوهاني ، مدير اداره كل هنرهاي نمايشي و مدير شعاع تئاتر ، به درجه رسيد و در يك سخنراني كوتاه ، قابل توجه است كه يكي از بزرگترين اشتباهات دشمن ، كه قرار است استاندارد مقاومت براي حذف حاج قاسم را كاهش دهد ، گفت و اين نقطه جوش است داشته است ، هر يك در كنار مرد ايجاد نشده است. خاطرات راديويي دوستي فكر مي كردند كه بازديد از دفتر نمايش ، ايجاد يك فاجعه احتمالي ، اغلب بارها پس از آن.

آئين نماز گفته مي شود كه بهمن كارگر به سردار آمد كه متعلق به 60 سال دوستي با حاج قاسم است: حاج قاسم پسر پارسي. وقتي شهدا و اندازه ما به هلو بودن افتخار مي كنيم.

ياد و خاطره افتخار Lustruml از اولين انتخاب سليماني

وي افزود: “البته ، اين افتخار بيشتري به انقلاب اسلامي خواهد داشت ، ايران ما را ساخته است”. قبل از انقلاب ، ايران در جريان بود و آنها زمين را تصاحب كردند و يا اعتبار كسب كردند. با اين حال ، با كمك روحيه حمايت از انقلاب. قاسم قاسم و در دفاع از حج تمتع و حج و اوج پدرشان است ، كه در توانايي هوش بزرگ ، و همه مخالفت كمتر ، تجلي يافت. امام خميني (ره) مخترع و طراح انقلاب و مقاومت در برابر مقاومت مقاومت نجار ، رهبر مقاومت را با اين كار قرار داد ، آن را براي صد سال طول مي كشد ، حاج قاسم ، يعني تا زماني كه ببيند چه اتفاقي افتاده است.

در پايان سخنان خود ، آن دلاور: 20 سال تا 20 سال پشت سر آنها ، و قاسم را كنار گذاشت ، حاج توانست به او ترور كند. اين به حق ايرانيان است كه انتقام قاتلان زمان مناسب را در آنها بگيرند و جاي خود را بگيرند. طبيعتاً ، به دليل همان كشتار حج قاسم ، مراسم تشييع جنازه انتقام دشمن.

سخنران ديگر مراسم علي اصغر جعفري ، مدير موزه و يك بار بسيج سنه ملي. وي در سخنراني با اشاره به موضع گيري سردار سليمان در مقاومت و مقابله با نظام ، گفت: “سردار سليماني امروز بسيار شديد است و در برابر زندگي ملت تبلور يافته است.” اين در ميوه حاصلخيزتر بديهي نيست و بيشتر به خطوط تعلق مي گيرد همان ديروز است ، امروز ، براي ديدن همه شناخته شده است.

سردار جعفري با اشاره به تشييع جنازه در سليماناني اظهار داشت: “اولين خاكسپاري نمادين شخصي كه شب را تماشا مي كند و سربازان كشور را مي خواند تا انتقام خون از دست آنها را بگيرد.” انقلاب به اوج خود مي رسد و با شهادت انجام مي شود.

در اين مراسم ، داوران و شهداي گروه و مطابق با واقعيت نيز نشان افتخار ، خانواده و كتاب داستان سليمان و A 3 آشكار شده است.

سپس 26 مرد انتخاب شده در 13 مسابقه بين بخشهاي يادبود 390 اثر فارغ التحصيل معرفي شدند.

لازم به ذكر است كه آنها از اين مراسم در حاشيه مي مانند ، سيد احمدصدر پسر رزا ، مدير روابط عمومي معاون صدا ، و به خبرنگاران در اينجا گفت ، تأكيد از جايي به معاون صداي ملي كه او انجام مي دهد منتقل شد ، كه من در دائمي ميانه راه اندازي كردم ، و او گفت ، چه چيزي براي گرفتن آن ، آفرينش باشكوه دبيرخانه دائمي سالها است.

اسامي برندگان اين فرهنگ وضعيت به شرح زير است:

■ بخش هاي محبوب

1. ساختار و روايت و حافظه ، در ميان آثار دريافت شده ، داوران ضمن قدرداني از حاج غاس در رشد كودكان توسط سجاد كلبادي نژاد ، يك ديپلم افتخار و يك جايزه نقدي به فاطمه باقريا براي شمارش صبح و همچنين سليماني اعطا كردند. يك علامت روي تخته سياه. علاوه بر اين ، براي ستايش ، و براي يك طعمه ، او فكر كرد كه اين يك پول نقد سميه محمود ، اربيل و داستان است.

Lustruml بزرگداشت خاطره اولين انتخاب سليماني

2. ساختار رايگان ، شامل آثار دريافت شده ، داوران ضمن قدرداني از توسعه ميدان شهداي تهران از آرزو مدد ، ديپلم افتخار و جايزه نقدي را به آژانس مسافرتي محمود هادي اعطا مي كنند ، همانطور كه در سليماني با پرونده نام دارد. كلبه و جايزه نقدي به سعيد مهاجر. سليماني به اين برنامه در جمهوري اختصاص داده شده است.

3 در بخشي از يك قطعه موسيقي ، شامل آثار دريافت شده ، يداله گودرز حسيني قهرمان هنگام داوري و حضرت سليمان را از طريق غفور محمدزاده سردار وطن از Arras Khormali امپراطور محمد ، سليماني در پرونده تقدير از پول نقد و جايزه به فريبرز اجازه مي دهد غفاري صلح

4 ساختار و داستان كوتاه بين آثار دريافت شده ، داوران ضمن قدرداني از ورزش هاي تولد كه پيشتاز بهمن پارسا و حفر محمد شاه شكري به سليماني آشنا با پرونده خانه هاي مسكوني افتخارآميز و جايزه نقدي به سيد مجيد محمدي براي بازي بدون مرز ارائه داد .

5. در بخش نمايشنامه نويسي محبوب ، شامل آثار دريافت شده ، داوراني كه ضمن قدرداني از ورزش ورزشي منصوره و جاودانگي توسط اصغر عسگري گروسي در سليماني آشنا به پرونده خانه هاي مسكوني مغرور و جايزه نقدي براي بازي الهي شريفي نيا به جاده خورشيد اختصاص يافته اند. .

بخش ^
a بخشي را نشان دهيد

1. در بخش ضبط ، هيئت داوران تعهد لوح تقدير و جايزه نقدي سيد هادي را به حسيني ، مهندس و نمايش صدا در دروازه هاي عقب دشمن از مركز فارس اعطا كردند.

2. بخش روش ، هيئت منصفه تعهد پلاك و تعداد نقدي و كامارگو موسي پور ، گزارشگر جلوه هاي ويژه گزارشگر از مركز مازندران را ارائه مي دهد.

3. در بخش نمايشنامه ، آثار دريافت شده است ، هيئت داوران جايزه اي را به تعهد لوح تقدير اهدا كرده و خردچشم اكبر ، نويسنده داستان ، را به ام ليلا نمايش خم مي كند تا نوش جان كند.

Lustruml بزرگداشت خاطره اولين انتخاب سليماني

4- در بخش زن ، هيئت منصفه انجام مي شد ، ضمن قدرداني از بازي خانم آنيسا مصطفي پور در گزارشگر ويژه مازندران ، پرونده را با افتخار خانه هاي مسكوني و يك جايزه نقدي به نازنين مهيمني ، بازيگر امواج عشق از نمايش راديويي ، اهدا كرد.

5- در بخشي كه قضات مرد به تعهد پلاك اعطا كردند و ابوالفضل شنبندپور را به عنوان نقدي محاسبه مي كردند كه نقش محضر را بايد از مركز مازندران بازي كند.

در بخش 6 قضات راهنما پرونده تشكر از پول نقد و جايزه را به مبين بوي افراز ، مدير گزارشگر ويژه مركز مازندران ارائه دادند.

7 ساختار و داستان هاي كوتاه ، از جمله آثار دريافت شده با داوران ، از مجريان Gina در مركز قزوين مأموريت خود را از مركز يزد تحسين كردند ، سليماني آشنا به پرونده خانه هاي مسكوني افتخارآميز و جايزه نقدي بهترين اثر به حسين اسماعيل براي بازي در “رله لرام سمنان” اهدا مي شود “

8- in litteris structuram et accepit opera, iudices dum extollendae documentales de Sardar Delha ab oriente Armenia et flumen militum studio administrare a centro Abadan, Soleimani insigni cum laude plaque et cash bravium supernae optimum opus est Bahram Nouri in litteris litteris imperatoris ex cor ex centro گيلان.

Lustruml بزرگداشت خاطره اولين انتخاب سليماني

9 و ساختن يك داستان يك وقت يك بار در ميان آثار دريافت شده ، اي داوران ، ضمن قدرداني از دشمن ، بازيكنان پشت دروازه ها از مركز فارس و در گزارشگر ويژه مازندران ، و امواج عشق از داستان راديو ، سليمان نشان ارائه مي دهد به كار خانم ريحانه يزداندوست پروازها براي بازي در ام لمي راديو.

در قسمت برنامه هاي حرفه اي

10 بخش براي نوشتن عمليات عقب نشيني ، هيئت منصفه تشكر از پرونده نقدي و جايزه خود را به مريم تقي زاده ، نويسنده نامه مركز سيره سليماني يزد ارائه داد.

11 بخش روايت زن از راويان آثار دريافت شده ، هيئت داوران با اهداي لوح و يك فيلم جايزه نقدي توصيه هاي تلناز را براي افزايش برنامه داده كاوي از مركز تا خوزستان ارائه دادند.

12. در بخش داستان مرد ، از جمله سخنرانان بهبود يافته ، هيئت منصفه تعهد لوح تقدير و سرقت از پول نقد به طور كلي ، محمد رضا كبيري ، كلمه به كلمه ، برنامه مستقيم از مركز آسپادانا را ارائه داد.

13 در همان ميز قبل از اينكه قاضي بگويد آثار جوايز نقدي ناصر كريمي نيك و ارزيابي را دريافت كرده و در حماسه استان عشق مرشد مركزي آويزان است.

14. ساختار سخنراني دريافت شده با محاسبه پخش برنامه هاي حاج حاج غاس غاس سلامت از عشق استان مركزي سليماني قابل خواندن و ارزيابي است كه در هنگام تقدير از پرونده و پول براي پاداش بهترين كار مريم رضوي ، ابتدا. در مركز چهارمحال بختياري از خانه تا مجسمه اختصاص داده شده

15. تصاوير ساختاري ادبيات ، از جمله آثار دريافت شده ، داوران ، ضمن قدرداني از مستند مربوط به ساعت يك صبح از مركز هام سيره سليماني از مركز يزد و معراج ايتاليا از راديو سليمان ، ايران با تأييد لوح و جايزه نقدي بهترين اثر به عنوان نشانه در نظر گرفته مي شود. شبنم بختيار براي مستندي كه به يكي از دوستان خوب ما اختصاص داده شده در مركز كرمان است

16- براي عقب نشيني در كارهاي برنامه تركيبي ، هيئت داوران ضمن قدرداني از برنامه هاي شهيد قدس از مركز آمقاسم از مركز قم و يزد ، سليماني آشنا به پرونده خانه هاي مسكوني افتخارآميز و جايزه نقدي به بهترين نياز نادري شهاب براي ساختن اين برنامه به مدرسه راديو سليمان ، ايران ارايه شده

17 و ساخت ميني فيلم بين آثار دريافتي ، داوران ضمن قدرداني از ميني ويژگي ها ، سربازي از كشور راديو ايران ، و به عنوان پدر در نمايش راديويي ، سليماني در پرونده براي قدرداني و جايزه نقدي بهترين كار حسين معصومي براي برنامه حبيب راديو ورزش ارائه شد

ياد و خاطره افتخار Lustruml از اولين انتخاب سليماني

18- ساختار و گزارش خبري در گزارش كاري هيئت منصفه ، ضمن قدرداني از راز نگين از مركز استان خراسان رضوي و سربازي از پرتو معارف ، سليماني با پوشيدن لوح و جايزه نقدي بهترين كار شيما كارمياني بابا قاسم اختصاص به گزارش اخبار از مركز قم

19 در ساختار و توسعه با محتواي توليد شده توسط كاربر (UGC) ، از جمله آثار دريافت شده ، داوران ضمن قدرداني از برنامه هاي داده كاوي از مركز خوزستان ، كلمه به كلمه ، خط به خط از مركز Aspadana ، سوليماني وقتي كه قرص جايزه بهترين جايزه نقدي را مي دهد ، نشان مي دهد ؛ و آنها را به حسين خليل نژاد آوردند ، لازم است كه از نظر لذت بخش تر از عسل از راديو جوان

در آخرين گزارش ، قضاوت همه كساني نيست كه جايزه را دريافت مي كنند.

پيام آخر / (4) 104 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.