ارائه گواهي بهداشت براي نوجوانان فرانسوي اجباري شد

جديدترين اخبار روز شهري را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

  • عوامل تأثيرگذار بر زيبايي فرش
  • 187 منتقد بهترين فيلم‌هاي سال 2021 را انتخاب كردند؛ قهرمانِ فرهادي كجاست؟
  • فرش طلاكوب چيست؟
  • رونمايي از محصول جديد فرش ماشيني ابريشم
  • آيا جراحي بيني گوشتي بازگشت دارد ؟

ارائه گواهي بهداشت براي نوجوانان فرانسوي اجباري شد

۵ بازديد

جوانان فرانسوي بايد مدارك واكسيناسيون را ارائه دهند تا در مكان هاي عمومي خاصي شركت كرده و در برخي رويدادهاي فرهنگي و فرهنگي شركت كنند. به گزارش مجله رز ، اين تصميم توسط مقامات بهداشتي گرفته شد در حالي كه دولت فرانسه يك برنامه اجرايي بحث برانگيز براي ارائه شواهدي از خدمات بهداشت عمومي تا …

ارائه گواهي بهداشت براي نوجوانان فرانسوي اجباري شد https://rosemag.ir/2021/10/01/ارائه-گواهي-بهداشت-براي-نوجوانان-فران/ Fri, 01 Oct 2021 15:16:40 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/10/01/ارائه-گواهي-بهداشت-براي-نوجوانان-فران/ جوانان فرانسوي بايد مدارك واكسيناسيون را ارائه دهند تا در مكان هاي عمومي خاصي شركت كرده و در برخي رويدادهاي فرهنگي و فرهنگي شركت كنند. به گزارش مجله رز ، اين تصميم توسط مقامات بهداشتي گرفته شد در حالي كه دولت فرانسه يك برنامه اجرايي بحث برانگيز براي ارائه شواهدي از خدمات بهداشت عمومي تا …

جوانان فرانسوي بايد مدارك واكسيناسيون را ارائه دهند تا در مكان هاي عمومي خاصي شركت كرده و در برخي رويدادهاي فرهنگي و فرهنگي شركت كنند.

به گزارش مجله رز ، اين تصميم توسط مقامات بهداشتي گرفته شد در حالي كه دولت فرانسه يك برنامه اجرايي بحث برانگيز براي ارائه شواهدي از خدمات بهداشت عمومي تا تابستان 2022 ارائه كرد.

اعتياد نوجوانان 12 تا 17 ساله داراي گواهي واكسيناسيون براي تكميل فعاليتهاي روزانه خود هستند ، اگرچه اين مجوز هنوز براي مدارس در دسترس نيست و عمدتا مكانهاي ورزشي و فرهنگي را پوشش مي دهد.

دستورالعمل هاي نشان دادن گواهينامه هاي بهداشتي براي استفاده در حمل و نقل ، تجارت ، ورزش ، اوقات فراغت ، اماكن فرهنگي و رستوران ها براي بزرگسالان در فرانسه قبل از 21 جولاي انجام شد.

هنوز هيچ روزي براي تكميل دستورالعمل مراقبت هاي بهداشتي در فرانسه تعيين نشده است و قضات مرگ و مير قبلي را از 15 سپتامبر به پايان نوامبر موكول كرده اند. اما اتل گابريل ، سخنگوي دولت فرانسه روز چهارشنبه اعلام كرد كه قانون صدور گواهينامه مراقبت هاي بهداشتي تا سال 2022 تدوين شده است.

به گزارش يورونيوز ، گواهي سلامت سندي است كه پس از تزريق دو واكسن در قالب كد QR يا نسخه كاغذي كرونا به افراد داده شد. اين اسناد همچنين نشان مي دهد كه فرد در عرض شش ماه از عروق ويروس كرونا بهبود يافته يا از آزمايش ويروس كرونا منفي برخوردار شده است. مردم براي خوردن غذا در رستوران ها ، سفرهاي طولاني ، پرواز به فيلم يا استخر و مكرر در ساير كانال هاي فرهنگي به گواهي سلامت نياز دارند.

انتهاي پيام

فیلم های فرانسوی

1- چهره ها، مکان ها (Faces, Places) 2017

  • ژانر:  مستند
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.9 ، امتیاز گوگل 90
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه اسکار بهترین مستند از Academy Awards در سال 2018 و دریافت جایزه بهترین فیلم مستند بلند از Alliance of Women Film Journalists در سال2018
  • دانلود

این فیلم در مورد کارگردان فرانسوی است که نقش اصلی فیلم را دارد.‌ او به همراه دوست خودش که یک عکاس و نقاش است، وارد یک روستا در فرانسه می شوند و می خواهند از نوع زندگی مردم آن منطقه، مستند تهیه کنند و هر کاری را برای افزایش جذابیت داستان انجام می‌ دهند؛ مستندی که قطعاً ما را به فکر فرو می برد و مجذوب خواهد کرد. فیلم های فرانسوی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.