اوج گيري كرونا در هند و افزايش كلاهبرداري ها در بازار سياه دارو

جديدترين اخبار روز شهري را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

  • عوامل تأثيرگذار بر زيبايي فرش
  • 187 منتقد بهترين فيلم‌هاي سال 2021 را انتخاب كردند؛ قهرمانِ فرهادي كجاست؟
  • فرش طلاكوب چيست؟
  • رونمايي از محصول جديد فرش ماشيني ابريشم
  • آيا جراحي بيني گوشتي بازگشت دارد ؟

اوج گيري كرونا در هند و افزايش كلاهبرداري ها در بازار سياه دارو

۵ بازديد

به Kanika Saxena 18000 روپيه (173 3) پول پرداخت مي شود تا بيمار RamedSavier را كه به دليل بيماري عروق كرونر قلب وخيم مبتلا است و نمي دانست قصد كلاهبرداري از وي را دارد. به گزارش لورم ، لورم گزارش داد: “ما براي تحويل يك مرد دارو هفت ساعت صبر كرديم.” من مطمئناً 9 و …

اوج گيري كرونا در هند و افزايش كلاهبرداري ها در بازار سياه دارو https://rosemag.ir/2021/05/03/اوج-گيري-كرونا-در-هند-و-افزايش-كلاهبردا/ مجله رز Sun, 02 May 2021 23:23:15 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/05/03/اوج-گيري-كرونا-در-هند-و-افزايش-كلاهبردا/ به Kanika Saxena 18000 روپيه (173 3) پول پرداخت مي شود تا بيمار RamedSavier را كه به دليل بيماري عروق كرونر قلب وخيم مبتلا است و نمي دانست قصد كلاهبرداري از وي را دارد. به گزارش لورم ، لورم گزارش داد: “ما براي تحويل يك مرد دارو هفت ساعت صبر كرديم.” من مطمئناً 9 و …

به Kanika Saxena 18000 روپيه (173 3) پول پرداخت مي شود تا بيمار RamedSavier را كه به دليل بيماري عروق كرونر قلب وخيم مبتلا است و نمي دانست قصد كلاهبرداري از وي را دارد.

به گزارش لورم ، لورم گزارش داد: “ما براي تحويل يك مرد دارو هفت ساعت صبر كرديم.” من مطمئناً 9 و 10 شماره ديگر جواب تلفن را نمي دهم. من عكسي فرستادم كه نشان مي داد او صرفاً براي كسب درآمد ، به دليل اعتبار آن ، پاسخ پيام هاي متني را نمي دهد.

اين يك حادثه استثنايي در هند ، اين كشور است و اكنون در سيستم دادگاه او در دومين تاج مرگبار از هم مي پاشد. در اين مدت ، بيمارستان هاي كشور از كمبود اكسيژن پيامك مي فرستند. همچنين ، به دليل كمبود تخت بيمارستان ، بسياري از بيماران بدون مراقبت رها مي شوند و تجهيزات پزشكي لازم را از جيب خود تهيه مي كنند.

براي نااميدي اكنون مجبور به عقب نشيني در انجمن يا سياه پوستان در معرض بحران شده و به اكسيژن روي آورده و دارو را به نمايندگي از عزيزان خود به نمايندگي از عزيزان خود به عوامل رسانه هاي اجتماعي برسانند. بسياري از افراد پول خود را از دست داده اند و منتظر كمك پزشكي كلاهبردار هستند.

به گفته نويسنده Indranil cent لورم دهلي و گفت كه او در تعداد زيادي از رسانه هاي اجتماعي در انواع مختلف براي تلاش براي رساندن اكسيژن به كپسول به يكي از دوستانش با آنها تماس گرفته است.

پس از پرداخت 7000 روپيه (پ 67) ، تنها شخصي در بين خود كه يك كپسول 20 ليتري تحويل مي دهد. رامسوامي گفت براي تحويل يك سيلندر 48 ساعته ، اما مقدار غلتك انتقال رسيده است. Ci زيرا در آن زمان تلفن فروشنده خاموش بود.

طبق آخرين آمار ، تعداد بيماران بيماري كرونا قلب در هند به بيش از 19 ميليون نفر رسيده است و تعداد قربانيان اين بيماري بيش از 200000 نفر گزارش شده است.

براي برخي اين است كه به كمك هندي ها از رسانه هاي اجتماعي كمك بگيرند و به ديگران هشدار دهند ، با خطر تقلب تقريباً با بازار سياه براي نبرد قريب الوقوع موج مي زند.

مخفي نشاسته ، متخصص بهداشت عمومي در م Johnسسه جان سواستيا آبحيان گفت: “مردم از نظر اخلاقي دشوار هستند. 3 اخلاق ، و اين از بازار نمي آيد كه سياه را بخرد ، اما وضعيت فعلي وجود دارد ، و او را مجبور به رد آنها مي كند.

او همچنين گفت كه لانه ها در بازار سياه ، قيمت اكسيژن به كپسول و RamedSavier Div است.

نخست وزير هند ، هفته گذشته رياست جلسه اي با تومور مقامات ارشد دولت را بر عهده داشت ، جايي كه گفته مي شود آنها سو abuse استفاده از RemedSewer در بازار سياه را مي فروشند و بايد بررسي شود. فروش دارو ، كه به طور گسترده اي مخالف بيماران مبتلا به بيماري بيماري كرونا قلب است ، پس از افزايش موارد در هند افزايش مي يابد. توليد آنها در آخرين هفته افزايش ظرفيت Central RamedSavier است كه به آنها گفته شد كه قدرت شاهنشاهي است. با اين حال ، برخي از مردم حداقل شش برابر قيمت عادي در بازار سياه براي خريد دارو پرداخت نكرده اند.

پس از اينكه وي به وي گفت نيازي به خريد دارو براي بيماران مبتلا به Gurogram نيست ، خريد شش بطري كوچك از كارگزاران RamedSavier با حدود 130،000 روپيه (1254 4) ، Gains Vijayan در بيمارستان به لورم گفت. وي گفت كه نمي تواند دارو را در منطقه دهلي پيدا كند و براي اين كار به Gurogram از جيپور مي رود.

در همين حال ، دولت مركزي و تعيين سقف قيمت RamedSavier. شركت هاي دارويي ، قيمت هر بطري 899 روپيه (8 8) تا 3490 روپيه (. 33) روپيه.

ليها باهات ، استاديار گروه اپيدميولوژي و مجموعه هاي بهداشت عمومي Viva همچنين گفت كه بحران بازار سياه غيرمعمول است زيرا هند صادر كننده دارويي پيشرو است و مي تواند نيازهاي مردان ما را برآورده كند.

وي يكي از دلايل عدم آگاهي از رونق بازار سياه را گفت. داروهايي وجود دارد كه مردم وحشت زده مي شوند و از كپسول هاي استنشاق كننده اكسيژن و اكسيژن در مترهاي اساسي خودداري مي كنند. همه چيز در بازار سياه تقويت خواهد شد.

دولت هند اكنون در تلاش است تا درمورد RamedSavier به مردم آموزش دهد. Randip Golart ، مدير انستيتوي علوم پزشكي هند Al ، توصيه مي كند احتكاري كه باعث كپسول اكسيژن خانگي مي شود. نراش ترهان ، رئيس بيمارستان مادانتا گروه ، گفت RamedSivir UNAIDS را كاهش مي دهد ، اگر دارو در بررسي نتايج آزمايش ، ظاهر و ساير علائم شرايط بيمار تجويز شود ، بار زيادي به اين دارو نياز نخواهد بود.

شروع به فروش مقداري كرد تا به انواع سركوب اكسيژن و در شهرهاي داروهاي درماني سياه يا كپسول هاي دارويي موجود در بازار بپردازد. پليس دهلي روز سه شنبه سه نفر را كپسول هاي اكسيژن مونتاژ شده و گران قيمت دستگير كرد. اوتار پرادش ، پليس شش نفر از آنها را دستگير و برج مراقبت ، كاخ مردم و هفته گذشته درمان را ضبط كرد ، 127.

دادگاه عالي در دهلي ، اين هفته گفت كه او براي دريافت اخطار اكسيژن به كپسول 1 لك (6 965) در شهر است و توسط دولت محلي تماس گرفته است.

از طرف ديگر ، طبق گفته لورم ، سياست دولت هند در تهيه واكسن براي همه بزرگسالان از اول ماه مه ممكن است منجر به افزايش فروش در بازار سياه اين واكسن شود. در بعضي از ايالت ها ، ممكن است نتوانيد تقاضا را برآورده كنيد ، اما پيش از اين براي دولت هاي محلي به او هشدار داده ايد.

از طرف ديگر ، Retiarius ، تجهيزات پزشكي و اكسيژن به دليل گزارش عدم موفقيت ايالات در شباهت بازار سياه است.

به عنوان مثال ، پزشكان از اكسيژن تهي مي شوند ، و امكانات كپسول و به دادگستري ها ، همانطور كه در هند گفته مي شود و دارايي هاي اختصاص داده شده تجاري بودند ، و موارد عادي ذخيره ، رگ گروه هاي مختلف در اكسيژن براي مقابله با شرايط اضطراري به بيمارستان مي رود.

دهلي نو اعلام كرده است كه حامل هاي اكسيژن 40 كشور را دريافت مي كند.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.