زيباترين مدل هاي تونيك پاييزي زنانه و دخترانه + راهنماي ست كردن

جديدترين اخبار روز شهري را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

  • عوامل تأثيرگذار بر زيبايي فرش
  • 187 منتقد بهترين فيلم‌هاي سال 2021 را انتخاب كردند؛ قهرمانِ فرهادي كجاست؟
  • فرش طلاكوب چيست؟
  • رونمايي از محصول جديد فرش ماشيني ابريشم
  • آيا جراحي بيني گوشتي بازگشت دارد ؟

زيباترين مدل هاي تونيك پاييزي زنانه و دخترانه + راهنماي ست كردن

۱۱ بازديد

اندازه آن تا كمر و گاهي تا روي ران مي باشد. مي توان تونيك را با دامن يا شلوار ست كنيد و اين باعث كشيده نشان داده شدن شما مي شود. تونيك را چطور بپوشيم تا كشيده تر به نظر برسيم؟ شما بايد تونيك متناسب با هيكل خود انتخاب كنيد و طبق سليقه خود طرح و رنگ تونيك مورد علاقه خود را در نظر داشته باشيد. انتهاي تونيك بايد روي ران شما باشد.

تونيك يقه دار: بيشتر تونيك هاي نخي، يقه دار مي باشند كه باعث زيباترشدن مدل لباس مي شود. شما مي توانيد از يقه گرد، يقه هفت، يقه استاده و.. براي لباس هاي خود استفاده كنيد. تونيك اندازه: مدل تونيك اندازه، راسته و كلاسيك مي باشد. شما بايد تونيك مناسب سايز خود بخريد و مدلي كه طبق سليقه خود مي باشد را انتخاب كنيد. قسمت پايين تونيك بايد تا ميانه ران باشد.

اين لباس كاربردي است و امكان ست شدن با بيشتر لباس هارا دارد. هر فردي با هر فرم بدني، مي تواند از تونيك اسنتفده كند. ما به شما درمورد ست كردن تونيك با ديگر لباس ها حرف مي زنيم. تونيك كمربند دار: اين نوع تونيك با داشتن كمربند براي كساني كه اندام شني دارند، مناسب است. تونيك بلوز:اين نوع تونيك ها اندازه هاي متفاوتي دارد، بصورتي كه كوتاه ترين ان ممكن است از اندازه بعضي ديگر تونيك ها بلند تر به نظر برسد.

ست كنيد، چون رنگ تونيك يكي از عواملي است كه بر ظاهر تاثير دارد. طراحي مدل تونيك نيز از نكات مهم مي باشد. تونيك مي تواند ساده،طرحدار،گلدارو.. باشد. انتخاب يكي از اين ها به سليقه شما بستگي دارد. اگر شما اضافه وزن داريد نبايد از تونيك هايي با طرح افقي استفاده كنيد ولي اگر اندام لاغري داريد بايد از لباس هاي با طرح افقي استفاده كنيد. تونيك هايي با طرح هاي عمودي براي افراد چاق مناسب مي باشد.

با كاغذ سنباده آن را تيز كنيد. درزها را صابون بماليد تا سوزن چرخ به راحتي از ميان پارچه عبور كند. اگر دماسنج منزل شما شكسته است، قالب خالي آن براي نگه داري از سوزن هاي بلند و نازك بسيار مناسب است. زيپ را به مقدار كمي نشاسته و آب آغشته كنيد تا هنگام دوختن آن مشكلي نداشته باشيد. وسط دكمه ها را لاك بي رنگ بزنيد تا ديرتر از لباس جدا شود. در موارد اضطراري كه انگشتانه در دسترس شما نيست، چند چسب زخم دور نوك انگشت بچسبانيد.

براي تابستان يك تونيك شيك و راحتي جزو لباس هاي ضروري است. مدل تونيك زنانه و جديدترين تونيك هاي تابستاني حرير آستين بلند و راحتي را مي توانيد در پست هاي قبلي سايت رزبانو مشاهده نماييد. اما امروز قصد داريم تا روش رسم الگو و دوخت يك تونيك زيباي زنانه را متناسب با سليقه شما آموزش دهيم. تونيك هاي زنانه لباس هايي بسيار زيبا و راحت هستند كه هر خانمي از پوشيدن آن ها احساس راحتي و سبكي مي كند. اگر از علاقه مندان به هنر خياطي مي باشيد مي توانيد آموزش رسم الگو و خياطي لباس مجلسي با رويه حجاب، پانچ زنانه و تونيك زنانه را در آموزش هاي قبلي بخش خياطي رزبانو مشاهده بفرماييد. 

اين وسيله را هميشه در سبد خياطي تان داشته باشيد تا با حركت دادن آن روي فرش سوزني را كه هنگام خياطي كردن گم كرده ايد، به آساني پيدا كنيد! اضافه پارچه ها را در كيسه اي كنار چرخ خياطي بگذاريد تا براي درست كردن عروسك هاي پارچه اي و بالشت از آن استفاده كنيد. آن را روي ابر اسفنجي با ضخامت ۴سانتي متر قرار دهيد تا لرزش آن كم شود و ليز نخورد. الگوها را در كيسه پلاستيكي نگه داريد. براي جلوگيري از پاره و چروك شدن، آن را با كمي نشاسته و آب اسپري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.